mybaeck

2013-01-12
19:13:52

Sjuk?!
Känns inte riktigt bra, tror jag håller på att bli sjuk.
Antingen är det något virus eller så tar sömnlösheten ut sin rätt.
Ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag kunnat sova ordentligt sen efter förlossningen.
Vill ju inte käka tabletter för att kunna sova heller.
Med tanke på att Pär jobbar natt, så tänk om jag inte vaknar av ungarna!!
Nej usch! Tabletter har aldrig varit min grej.
Någon som har tips på något annat man kan göra?
 
Vi har varit iväg typ 3timmat på möte med våran GET hahaha älskar den förkortningen. 
Givande som vanligt.
Pricken över i:et var ju att man stötte på ett par andra wellness coacher ibland godiset på willy's.
Busted!
 
Får ju heller inte glömm bort att nämna ett underbart träningspass 10-11.
Bootcanp som vanligt, riktigt gött för själen är det.
 
Nu passar jag och snuttan på att gosa i soffan medans dom stora pojkarna fixar mat.
Kors i taket, men jag sa att dom fick laga maten för att jag inte orkar, hur ofta händet det???
 
Men nu är det dags för mat!
 
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: