mybaeck

2013-03-10
11:14:27

123... Dop

1. Jag känner mig så jävla besviken!
2. Jag ÄR förbannad milt sagt!
3. Jag känner mig jävligt sårad!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra med alla känslor heller! Ena sekunden skrattar jag, nästa gråter jag. Energin är körd i botten. Allt känns halvdant. Orkar inte...



Oavsett alla negativa känslor så känns det som att allt slit inför dopet var värt det.
De som var där verkade trivas, maten gick, fikat gick. Praktiskt taget alla hade ett leende på läpparna.
Presenterna var verkligen jätte fina!
Vi räknade ut att det är minst 2år sedan alla vi 4 töser var samlade. Betyder otroligt mycket att ni alla var där! Ni sviker fan aldrig mina änglar!

Det som var tråkigt och pinsamt framförallt var väl att det fanns inte EN ENDA från min släkt där. Men nu behöver jag ju verkligen inte lägga ner någon tid på dom för det är ju skit samma vad jag än gör så betyder det inte ett skit!


Nog om det! Ska se om jag kanske kan få upp lite bilder för de som vill se...


Kommentarer:
#1: Emaa

<3

Svar: <3
My

2013-03-10 @ 12:30:45
#2: emma

ja lägg ut bilder sen dopet :)

Svar: Done ;)
My

2013-03-10 @ 17:09:19
#3: Kajsa.

Hej My. Tråkigt att höra att ingen av din familj kunde komma. Jag är ledsen för att vi blev sjuka, vi hade alla sett fram emot att få komma och du kan tro att Meja vart sur. Familj är inte alltid de som du har blodsband till. Var rädd om dig. Kram Kajsa.

Svar: Jag förstår varför ni inte kunde komma och det är ingen fara, var väl mer ägnat åt de med dumma förklaringar (som defenitivt bort varit på plats) och de som inte hört av sig alls. Men lilla stumpan! Får planera in en helg lr dyl. snart.Oja det har jag ju än en gång fått lära mig! Kram
My

2013-03-14 @ 07:50:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: