mybaeck

2013-01-12
02:04:05

Tankspridd eller?!
Insåg för bara typ 15min sedan, att va fan!? 
Bloggen då!!!
Jag har helt och hållet glömt bort att jag har en blogg,
även fast jag läst http://josefinecanholm.bloggplatsen.se/ minst 10 gånger idag.
God morgon My!
Känns som det var länge sen jag fick/kunde sova riktigt ordentligt,
så man känner sig utvilad liksom.
För att undvika missförstånd:
Nej! Jag menar inte att Pär inte hjälper till och att han inte ställer upp.
För det gör han så länge jag ber om det.
"Väck inte den björn som sover" brukar en del säga.
Dessa människor ska jag informera, har du någonsin försökt att väcka en björn?!!!
 
Men nu är klockan 02:03 och verkligen dags för mig att sova.
Upp tidigast klockan 08.00 imorgon, även om det är lördag...
 
 
Good night!

Kommentar:
#1: Josse

Haha nu förstår jag inte alls vad du menar (A).

2013-01-12 @ 17:09:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: