mybaeck

2012-12-15
22:13:16

En trevlig eftermiddag/kväll
Berättade tidigare idag att Fardi och Jana skulle komma och äta middag.
Var väldigt trevligt. Ännu roligare var ju att Morbror Ronnie också kom!
Känns som det var ett bra tag sen vi umgicks en längre stund, det har jag saknat.
Var kul också att se Fardi lycklig, verkligen glad för honom att han hittat en så fin kvinna!
 
På menyn blev det idag (Fardi har velat ha det här i över ett år nu)
Ugnsbakad falukorv och potatismos, kan det bli mycket enklare?
Till efterrätt slängde jag ihop stora kladdmuffins så vi kunde göra slut på vaniljvispen från igår-
Det blev lagom enkelt men mättande.
 
 
 
 
Herba life:
 
Tre gånger om dagen så äter vi fiber och multivitamin tabletter.
Varför dessa inte finns i shaken? Som jag har förstått det så är det för att det skulle smaka förjävligt.
Pär äter också cell-u-loss (nämnt det tidigare) tre gånger om dagen.
Tror det är fiber tabletterna som hade någon mer funktion, men ska ta reda på det där mer exakt innan jag tar upp detta.
 
 
 
 
De mörka tabletterna är fiber tabletter (2x3 ggr/dag)
Den som här ser vit ut (är gul i verkligheten) är multivitamin (1x3 ggr/dag)
(Den lilla runda är mitt P-piller)
Tänkte inte på att lägga upp Pär's tabletter,
ska göra det imorgon också så ni får se hur cell-u-loss:en ser ut.
När man beställer så får man också den här gröna asken som det får plats sex omgångar i.
Den är liten, smidig att ta med och inte så hiskeligt ful.
 
 
 
 
En st kladdmuffins med vaniljvisp blandat med extra mycket kärlek!
MUMS var det!
 
 
 
 
Nehe! Nu är det allt dags för en film i sängen med min stora älskling
(låter som en pratglad tjej ligger där inne också)
Hoppas att Robban hör av sig snart också
han ska svänga förbi med en burk F1 vanilj till oss.
 
God natt på er!

Kommentar:
#1: Tess

Hallååååå recept på muffinsen tack ;D

Svar: Hahaha okej ska vi väl kunna ordna, schmidt lr?
My

2012-12-16 @ 18:01:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: