mybaeck

2012-12-26
00:33:28

Inte bortglömd
Jag har inte glömt bloggen!
Vill inte ni ska tro att jag skrev i en vecka sen dog det.
Meeen för de som undrar det har varit jul.
 
När jag var liten och faktiskt levde i min lilla bubbla,
Den tiden man var orörd ifrån all yttre påverkan.
Alla var glada och trevliga, julen var den bästa tiden på året.
 
Sen kom det! Som en käftsmäll! 
Alla jular, alla familje event var ju under ytan ganska groteska.
Jag saknar den tiden då julen var (förutom födelsedagen) den bästa dagen på hela året.
När alla faktiskt var Åmlade, och hade det bra.
Så vill jag att mina barn ska ha det.
Dom ska minnas julen som en bra sak.
Tills de blir vuxna och skaffar familj och faktiskt inser allt som ska göras.
Blod svett och tårar är fan bra ingredienser för att få ihop jul extra kryddat med stress.
 
Men nu är det dags att sova,
får se om jag orkar och har tid att faktiskt sätta mig ner imon och skriva mer om julen.
 
God natt till alla därute,
Hoppas att alla haft en trevlig jul!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: