mybaeck

2012-12-13
21:19:00

Nystart!
 Jaha! Börja blogga igen?
Jag och P började med Herbalife för ett tag sen,
idag var vi på ett möte ang detta.
När vi sedan sätter oss i bilen och börjar diskutera, bolla lite med varandra.
Så bestämmer iallafall jag
(är ju jag som kommer göra det, och P tyckte det var en bra idé)
att jag ska börja blogga nu när vi precis börjat med detta.
Tänkte att det skulle vara kul att dela med mig av våran resa.
Bättre läge finns ju inte än nu!
Nu såhär i början så alla kan se från före och efter, funkar det liksom?

Mitt största mål är att öka i storlek! Konstigt nog?!
Har alltid haft problem med att gå upp i vikt och stanna där, så nu får vi se vad detta ger!
 
P:s mål är att minska i storlek! 
Han har istället stora problem med att faktiskt gå ner i vikt / storlek,
börjar han träna odyl. så blir det bara större muskler (I don't mind :D)
meeen större muskler innebär ju inte mindre mått =/
 
 
 
Med en redan viljestark bebis och en snart 4-åring
som upptäcker nya "spännande" saker var dag.
Så är det inte många lugna stunder!
Vilket gaaaaranterat ger många roliga inlägg!
Så självklart kommer jag dela med mig av våran delvis fartfyllda vardag!
 
Men nu är det dags för lite soffmys med lilla grisen 
innan det är dags att krypa till kojs!
 
Toodiloo! 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Farbror-Linda

Roligt! Kommer absolut följa din blogg. Kram

Svar: Va kul :D kramis
My

2012-12-15 @ 12:24:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: