mybaeck

2012-12-18
21:14:12

Popcornkväll & Tomtenissar
Idag har fisen för första gången följt med en kompis hem från dagis. Om han var glad!!!
När jag hämtade honom så påpekade jag att han faktiskt har missat något i morse innan vi gick till dagis, vi har ju haft besök i natt som har stökat ner sååå himla mycket!!! Usch!!!
Så en förväntansfull & spänd Fis hoppar in i bilen.
När vi kommer hem så åker kläderna av fortare än kvickt & han stampar in för att se vad som hänt, när han kommer in i finhallen så ser han att det står en tallrik på golvet med kakor & godis, fuuuullt med kaksmulor överallt! Inte nog med det! Den har trampat runt med smutsiga skor! Inne!!!
När vi väl får honom till att följa fotspåren så inser ju han att dom leder in till hans rum, bakom tvättkorgen, i all iver så sliter han bort tvättkorgen. Sen står han bara där helt paralyserad efter 1-2min så säger han att det är ju faktiskt paket där! Han tittar på mig & Pär & upprepar sig. Så vi får till slut säga att det nog är till honom. Dååå kom folkets jubel! Överlycklig blev han!

Fisen åker till sin far imorgon & kommer inte hem förrns den 25:e, blir min första jul utan honom, så känner mig inte särskilt glad. Kan ju bara hoppas att han får en bra jul. Usch!

Nu så här på kvällen har vi spelat Hungriga Flodhästar & tittat på Niko på väg mot stjärnorna. Lite mys kväll eftersom han ändå blir hemma imorgon.
För 11.30 kommer Lasse och hämtar honom...



Måste ju bara få påpeka igen att jag ÄLSKAR MIN NYA JACKA!!! Måste fixa en bild så nu får se!!

Sen avslöjade Morbror Ronnie vad det blir för julklapp till mig & Pär. Kunde inte ha varit en mer perfekt julklapp!!!

Nähä!!
Good night and sweet dreams too everybody!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: