mybaeck

2012-12-15
13:16:32

Sista träningen!
Jaha, denna kalla snöiga dag började med en frukost med min fina svägerska och hennes gubbe. Detta drog då ut lite på tiden, så det blev milt sagt kaos när vi titta på klockan.
Träningen gick väl sådär, kände inte att jag kunde prestera så mycket som jag ville. Både knä och rygg sa ifrån, men jag försökte iallafall!
Tyvärr var det sista gången för i år, tack vare att folk inte har tid, en vecka kvar till jul ju!
Men jag och P har bestämt oss för att inte lata oss över jul, så det blir åtminstonde promenader.

Har ju glömt bort att berätta vad vi tränar!
Måndag, onsdag och lördag är det bootcamp där de enda redskapen vi använder är våra kroppar och liggunderlag. Det kostar inget heller! Enda kravet är att vi tar en shake tillsammans efteråt.
Barnen är bara att ta med, dom leker undertiden som de vuxna tränar, en del tycker det är kul att vara med och träna.
De gånger som någon av oss får vara hemma t.ex. På grund av sjuka barn. Så får man typ gå ut och gå, jag brukar köra zumba istället. Så man inte tummar på det.


Men nu ska jag strax åka och handla, Fardi med sin bättre hälft kommer på middag idag ju! Ser vi fram emot!
Kommet också att komplettera med bilder och dyl i kvällens inlägg!

Kommentar:
#1: Robert Åberg

Va roligt att läsa :)

Svar: Va kul att du känner så ;D
My

2012-12-15 @ 16:04:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: