mybaeck

2012-12-17
23:07:13

Tidig present..
Måste ju bara få börja med att säga att jag är JÄTTE glad!
Fått en ny jacka idag, helt mållös!
Inte ens min mamma kostade på sig sånt.
Vet inte riktigt hur jag ska reagera liskom.
Men den är jätte fin och passar mig perfekt!
 
 
Blev bekräftat idag att Fisen faktiskt åker på Onsdag...
Kommer kännas konstigt att fira jul utan min prins.
Men hoppas han får det bra ändå...
 
 
 
Det blev ju lite Zumba idag då.
Fisen var duktig han också.
När jag var färdig så ville han se på fitness konserten, så den åker på, och fisen dansar så det 
 
 
 Skruttan låg en vända på golvet idag, och hon har blivit så duktig att ligga på magen.
Så stolta är vi över henne.
 
 
 
 
 
MÅÅÅSTE JU BARA FÅ TILLÄGGA ATT OM 100 DAGAR
DÅ KOMMER MITT GUDBARN TILL VÄRLDEN.
JAG BLIR INTE BARA STOLT GUDMOR FÖR JAG BLIR "MOSTER" OCKSÅ!!!
 
 
 
Totsiens!Goeie nag almal daar buite!

Kommentar:
#1: Cissi

Är så underbart att läsa om din familj, det får mig att hålla huvudet över vattenytan. Saknar er. Hälsa Fisen från mig!!

Svar: Det känns bra att höra att det uppskattas så mycket, och kämpa på nu! Vi hejar på dig Team Cissi! Vi saknar sig också! Ska krama på honom i em när han kommer hem ;) kram
My

2012-12-18 @ 07:26:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: