mybaeck

2013-01-06
20:15:50

Bilder
Idag har jag tänkt lägga upp lite bilder som jag inte kunnat lägga upp tidigare,
eftersom jag inte orkat sätta mig vid datorn.
Men först måste jag ju berätta om min dag!-isch
 
Vi började dagen med en SOVMORGON! Efterlängtade sovmorgon.
Sen var det bara och hoppa upp ur sängen, åtminstonde för Pär.
Han hade lånat ut lite ljud/ljus saker till några igår som han och Marcus hämtade idag.
När allt väl var avlastat hemma så åkte vi och hämtade en säng hos fam. Emmoth, så nu ska vi bara köpa en ny madrass sen får mammas prins en säng för stora pojkar (Isak's säng ju!)
Sedan hem och lämna den, oooch vidare till Forsheda och lämna bil.
Nu var det dags att åka och hämta en trottsig liten fis hemma hos Morbror Ronnie,
efter en minst sagt händelserik helg så tror jag han kommer sova gott i natt.
Tänkte att jag skulle ringa VC imorgon så vi får kolla upp hans rygg och nacke så det inte är något som dyker upp senare. Mammas lilla pojke var ju duktig och dök under sängen istället för på, slutade med att han fick sängen på sig.
Nu är pojkarna iväg själva hos Farbror Tomas och pratar penisförlängare tror jag.
Är ju någon som äntligen fått sin vapen licens.
Så jag och lillan passar på att mysa i sängen.
 
Just det! Imorgon kanske vi ska sätta igång med inbjudningskorten till dopet! Får helt enkelt se vad tiden räcker till, en hel del på schemat!
 
 
Lite bilder kanske...
 
Julafton? Tror det hihi..
 
 
Detta var Juldagen om jag inte minns  fel, för leksaken är från Farmor, det slutar iallafall med att kobran hugger till och försöker sluka leksaken...
 
 
Fötterna blir extra intressanta om man vickar på tårna.
 
Sist men inte minst ska jag lägga upp en goding vi gjorde för några dagar sen...
 
 
2 skopor Herbalife F1 Jordgubb
2,5dl ananasjuice
40g frusna jordgubbar
(vi hade i 1 skopa protein också)
 
Den blev väldigt jordgubbig i smaken, och det är ju defenitivt aldrig fel!
Kan tänka mig att denna blir underbar på en varmsommardag.
 
 
 
P.s tog äntligen tag i saken och letade reda på låten till Euromaster reklamen, love It!!!! D.s
 
http://www.youtube.com/watch?v=FrPjAUkZUJw

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: